Gymråtta

Åh. Jag tror att jag äntligen har börjat hitta tillbaka till träningen. I våras kunde jag träna 6 gånger i veckan och jag älskade det. Det blev ett beroende och känslan av att man blir starkare är oslagbar.
Nu har jag hittat ett träningsprogram hos Svenskt Kosttillskott som jag ska följa. Upplägget är uppdelat på 3 pass per vecka och då tränas olika muskelgrupper olika dagar. Jag har egentligen ambitionerna att träna 5 gånger i veckan, men jag ska börja lagom. Lagom är ett ord som jag avskyr. Det finns egentligen inte i mitt ordförråd. Det är allt eller inget. Men jag har börjat lära mig att lagom kan vara bra ibland. Och jag försöker lära mig att lagom kan vara mer än tillräckligt ibland.
 
 
 
 
 
Dagens frukost blev två äggvitor med Kalles. Ett fröknäcke med ost och salami och en kopp av mitt nya te!
 


 
Vardag | |
#1 - - Kickan :

Heja heja !

Svar: Tack!
Helle

Upp